Avatar billede kimtheman Novice
05. december 2008 - 23:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Feejl: AC_RunActiveContent.js

Pludselig på min hjemmeside kommer beskeden "This page requires AC_RunActiveContent.js".
Har surfet og læst på engelske sider for at finde en løsning. Men er ikke så stærk på det engelske så får ikke rigtig noget ud af det der skrives. Det skal også lige siges jeg ikke forstår meget fag sprog omkring webdesign.
Nogen der kan forklare/ hjælpe mig med ovenstående problem så selv jeg kan forstå det? (smiler).
Avatar billede kimtheman Novice
06. december 2008 - 11:32 #1
Har lige fundet og læst lidt på denne side http://www.adobe.com/devnet/activecontent/articles/devletter.html
Jeg tror måske jeg nu ville kunne finde ud af det. Men såvidt jeg kan se kommer der så menubjælker frem som fortæller om ActiveX-objekter og at det kan være til fare for computeren og bla bla bla. Findes der ikke en løsning hvor der ikke bliver skrevet noget til brugeren, hvor de bare kører derudaf?
Avatar billede lars_d Nybegynder
11. december 2008 - 00:12 #2
På trods af, du ikke er vildt stærk i engelsk, finder du en rimelig god forklaring hér:
http://livedocs.adobe.com/en_US/Dreamweaver/9.0/help.html?content=WS40FC6163-7B4C-4250-B158-4DF15CDE039D.html
Avatar billede kimtheman Novice
18. februar 2009 - 11:18 #3
Det endte med jeg startede en ny hjemmeside istedet (den trængte også til at blive frisket op).
Men smid svar så får du lige point lars_d
Avatar billede kimtheman Novice
31. marts 2009 - 14:43 #4
luk