Avatar billede djharald Nybegynder
08. december 2008 - 00:03 Der er 4 kommentarer

søger webhotel med specielle krav

Ja jeg står og har hostet alle min domainer på damme hotel hos needhost men er godt trætte af deres support og en masse problemer hele tiden med deres system og servere

derfor er jeg på udkig efter et nyt hotel hos anden dansk udbyder

det jeg søger er et hotel hvor på jeg kan have hostet over 5 domainer på samme hotel men ud over skal hver enkelt hjemmeside have sit eget webroot altså mappe hvor i jeg ligger selve hjemmesiden op men det skal også være sådan at jeg kan oprette databaser mails subdomains osv osv på hver enkelt domain og ikke kun et domain. og det skal være med fri trafik!

er der nogen der kender sådan et hotel ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. december 2008 - 00:17 #1
www.surftown.dk
www.unoeuro.com (her betaler man dog for hvert ekstra domain)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
08. december 2008 - 05:32 #2
som altid, fri trafik findes ikke!

De seriøse webhoteller skriver hvor mange GB pr måned du får gratis, og de useriøse har bare en gummiparagraf der gør de lukker din side hvis du bruger for meget trafik....
Avatar billede sherlock Nybegynder
08. december 2008 - 09:51 #3
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. december 2008 - 17:56 #4
Du kan evt besøge denne side - www.hostindex.dk