Avatar billede nielsmo Nybegynder
08. december 2008 - 00:27 Der er 6 kommentarer

aspupload fejlbeskeder

Heps

Jeg leder efter de forskellige fejlbeskeder man kan få når man uploader vha. aspupload.

indtil videre er jeg kommet til err.number = 8 er når filen er for stor... findes der andre og hvor kan jeg finde dem??

Niels
Avatar billede qys_creations Nybegynder
08. december 2008 - 23:47 #1
Præcis hvilket komponent taler vi om her?

Persits ASP Upload?
Avatar billede mortvader Nybegynder
09. december 2008 - 11:57 #2
Det tror jeg ikke. De har i hvert fald ikke nogen dokumenteret property kaldet ERR. Eller error for den sags skyld..
Avatar billede nielsmo Nybegynder
09. december 2008 - 12:56 #3
jeps det er persits!

har også siddet og stirret på dokumentationen i lang tid, men det er da lidt underlidt at man ikke rigtigt kan se hvad den kan lave af fejl??
Avatar billede qys_creations Nybegynder
09. december 2008 - 15:58 #4
@ mortvader

Det er ASP's indbyggede err objekt vi taler om, se evt. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms524942.aspx

Anyways eftersom Google ikke kommer op med meget dokumentation på eventuelle fejl, så er der næppe skrevet noget.

Hvis det har nogen interesse så har jeg for nylig banket et script sammen i ren ASP som giver mulighed for at uploade uden COM+, inklusive en (ægte) AJAX progressbar, jeg kan evt smide et link til download og dokumentation, hvis du vil se på det.

/Mathias
Avatar billede mortvader Nybegynder
10. december 2008 - 15:48 #5
Jo, lad os se hvad du har lavet! :]
Avatar billede qys_creations Nybegynder
10. december 2008 - 20:45 #6
He he udemærket.

Jeg bør nok nævne at jeg som glad optimist prøver at sælge min kode - det er nu en gang hvad jeg lever af - privatpersoner kan bruge det som de vil.

JS delen har fået en overhaling i for nylig og er ikke testet så grundigt igennem, specielt ved jeg det ikke virker i IE 6.0.

Scriptet bliver brugt på 2 større danske sites, fordi brugerne oplevede problemer med et andet lignende upload komponent. Indtil videre har jeg ikke hørt nogen brok om scriptet.

Et eksempel (obs virker ikke - lige nu - i IE 6.0):
http://www.qys.dk/demo/example130/

Dokumentationen:
http://www.qys.dk/documentation/overview.asp

Koden + eksempel:
http://www.qys.dk/download/code.zip