Avatar billede aaaaw Nybegynder
10. december 2008 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ja, jeg er blevet blokeret i at åbne en side.

Ja, der har så været en forbandede fyr og rørt lidt ved min bærbar. Nu kan jeg ikke gå ind på "www.dota-league.com" eller søge på ordet "dota" overhovedet. Hvis jeg gør det bliver min forbindelse nulstillet og jeg får beskeden

"Forbindelsen blev afbrudt

Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst.

Forbindelsen til webstedet blev uventet brudt under oprettelse af forbindelse eller data-overførsel. Dette kan skyldes en netværksfejl et sted mellem webstedet og din computer. Hvis problemet bliver ved at forekomme, bør du rådføre dig med dine system-manual, din administrator eller internet-udbyder for yderligere assistance."

HJÆLP! Kan jeg gøre noget ved det? Skal jeg genstarte min trådløs router eller andet? Jeg ved at han har pillet ved den!
10. december 2008 - 21:13 #1
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede aaaaw Nybegynder
25. december 2008 - 20:11 #2
Ok
Avatar billede euronames Nybegynder
22. marts 2009 - 20:57 #3
Hej.

Jeg har nogenlunde samme problem.

Jeg kan godt sende og hente mails, jeg kan bruge messenger , jeg kan høre internet radio via media player og via last.fm, som automatisk starter når jeg afspiller en mp3 fra harddisken, men jeg kan ikke få startet mine browsere. Hverken firefox eller explorer virker.

Har prøvet at genstarte router m.m.

Måske er problemet, at jeg har afinstalleret Itunes og efterflg. forsøgt at afinstallere apple-programmet bonjour , måske forsøgt afinstalleret på en forkerte måde = lidt for hårdt ?

Se evt. den her ( tyske ) side, hvor de bl.a. skriver , at det er umuligt at afinstallere bonjour uden at lave en komplet systemgenoprettelse. Hvordan pokker kan de tillade sig det ?

Mon jeg kan løses problemet ved at geninstallere bonjour ?

Måske kan dette link hjælpe med forklaring ?
http://www.macosxhints.com/article.php?story=20050707222434355

På forhånd tak.
22. marts 2009 - 21:08 #4
<euronames>: du bør/skal oprette din egen tråd med dit spm ...
Avatar billede euronames Nybegynder
22. marts 2009 - 22:39 #5
OK. Er flyttet til ny tråd, sorry.