Avatar billede blood Nybegynder
11. december 2008 - 11:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MSI Wind - Trådløs

Jeg har en MSI Wind med Xp.
Mit problem er at når jeg lukket låget på computeren så slår den automatisk WiFi og Bluetooth fra.
Findes der en måde jeg kan slå den funktion fra.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2008 - 19:42 #1
Sæt den til intet at gøre når du lukker åget.
Gøres under strømstyring.
Avatar billede blood Nybegynder
12. december 2008 - 17:14 #2
Desværre. Det har ikke noget med mit problem at gøre.!
Computeren forbliver tænt. Men den slår de trådløse ting fra for at spare strøm.
Den holder næsten 80 timer standby på 3 selle batteri pga det.
Andre forslag?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2008 - 20:29 #3
Hjalp det ikke???
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 04:37 #4
Ellers tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juli 2009 - 12:20 #5
ØØØHHH?????

Hvad var løsningen? Og hvorfor havde min kommentar intet med dit problem at gøre, når det netop var det der var problemet?
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 17:57 #6
Der var ikke nogen løsning. Dvs. jeg fandt den ikke.

Til dit spørgsmål så spørg jeg i vest og du svare i øst. Så nej du var ingen hjælp.

Mit spørgsmål var at den automatisk slukker WiFi og Bluetooth ved lukning af låget og om det kunne fjernes.
Du begynder derefter at fable om Ms-strømstyring som ikke har noget med sagen at gøre. Det eneste strømstyrring kan gøre er at slukke computeren, hardisk, og gpu´en.

Jeg er ikke noob
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2009 - 11:24 #7
Ja så lader jeg dig gå i den tro :D

Heller ikke nemt at formulere sig pænt på skrift hva?

I strøm styring skal du bare vælge altid tændt, så er der intet der lukkes ned.
Avatar billede blood Nybegynder
14. juli 2009 - 21:04 #8
Som jeg skriver er jeg ikke en noob.

altid tændt. Er en af de første ting jeg retter når jeg reinstallere min pc.

Du ved tydeligvis ikke hvad du taler om.