Avatar billede henninghabor Nybegynder
13. december 2008 - 13:49 Der er 1 løsning

Packard Bell Compasseo 620: Venter på gps-signal

Hej,

Jeg har købt ovenstående gps som demo og jeg kan simpelthen ikke få gps-signal på den. Jeg har i dag haft den siddende i bilen i 2 timer uden resultat. Jeg har jvf. Packard Bells support haft den ude i det fri i min. 3 minutter og den vil slet ikke fange nogle satelitter.

Da det er en demo, formoder jeg at den i forretningen har været slukket i en del tid.

Jeg har opdateret firmware fra Packard Bells hjemmeside og programmet i gps'en hedder DestinatorApp.

Hvordan får jeg den til at virke?
Avatar billede henninghabor Nybegynder
24. oktober 2010 - 11:32 #1
Det var gps'en, der var i stykker.