Avatar billede laursen73 Nybegynder
15. december 2008 - 13:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Checkboks fra formmail kommer ikke med på mail.

Hej....
Er der en der kan hjælpe med at finde ud hvorfor check boksen under størrelse på t-shirt, ikke kommer med på mailen.

Her er form koden

                  <form name="Abonnoment" method="post" action="http://scripts.wannafind.dk/form2mail.asp">

                            <input type="hidden" name="orderby" value="Fornavn,---------,Efternavn,---------,Adresse,---------,postnr_by,---------,foedselsdato,---------,Telefon,---------,Email,---------,S,---------,M,---------,L,---------,XL,---------,2XL,---------,3XL" />
                            <input type="hidden" name="redirect" value="http://www.dubcnn.dk/abonnoment2.html" />
                            <input type="hidden" name="subject" value="Abonnoment" />
                            <input type="hidden" name="fromaddress" value="xxx@xxx.dk" />
                            <input type="hidden" name="recipient" value="xxxx@xxx.xxx" />

                    <table style="width: 100%">
                      <tbody>
                      <tr class="bodyfontBlack">
                        <td>&nbsp;</td>
                        <td style="width: 81px">&nbsp;</td>
                        <td class="style5">
                        Eks. 25/02/1982</td>
                      </tr>
                      <tr class="bodyfontBlack">
                        <td>Fornavn *</td>
                        <td>
                        <input name="Fornavn" type="text" class="bodyfontBlack" id="Fornavn" size="40" tabindex="1" />                        </td>
                        <td style="width: 81px">Fødselsdato *</td>
                        <td>
                        <input name="foedselsdato" type="text" class="bodyfontBlack" id="foedselsdato" size="40" tabindex="5" /></td>
                      </tr>
                      <tr class="bodyfontBlack">
                        <td>Efternavn *</td>
                        <td>
                        <input name="Efternavn" type="text" class="bodyfontBlack" id="Efternavn" size="40" tabindex="2" />
                        </td>
                        <td style="width: 81px">Telefon *</td>
                        <td>
                        <input name="Telefon" type="text" class="bodyfontBlack" id="Telefon" size="40" tabindex="6" /></td>
                      </tr>
                      <tr class="bodyfontBlack">
                        <td>Adresse *</td>
                        <td>
                        <input name="Adresse" type="text" class="bodyfontBlack" id="Adresse" size="40" tabindex="3" />                        </td>
                        <td style="width: 81px">Email *</td>
                        <td>
                        <input name="Email" type="text" class="bodyfontBlack" id="Email" size="40" tabindex="7" /></td>
                      </tr>
                      <tr class="bodyfontBlack">
                        <td>Postnr. og By *</td>
                        <td>
                        <input name="postnr_by" type="text" class="bodyfontBlack" id="postnr_by" size="40" tabindex="4" /></td>
                <td style="width: 81px">Str. på T-shirt</td>
<td>S<input name="Checkbox1" type="checkbox" id="S" value="S" tabindex="8"/> M<input name="Checkbox2" type="checkbox" id="M" value="M" tabindex="9" />
                            L<input name="Checkbox3" type="checkbox" id="L" style="width: 20px" value="L" tabindex="10"/> XL<input name="Checkbox4" type="checkbox" id="XL" value="XL" tabindex="11" />
                            2XL<input name="Checkbox5" type="checkbox" id="2XL" value="2XL" tabindex="12" /> 3XL<input name="Checkbox6" type="checkbox" id="3XL" value="3XL" tabindex="13" /></td>
                      </tr>

                      <tr class="bodyfontBlack">
                        <td>&nbsp;</td>
                        <td>
                        &nbsp;</td>
                        <td style="width: 81px">&nbsp;</td>
                        <td>
                            <input name="send" type="submit" class="bodyfontBlack" onclick="validering();return false;" value="Bestil Abonnoment" />
                            <input name="Reset" type="reset" class="bodyfontBlack" value="Slet alt" /></td>
                      </tr>

                    </tbody>
                    </table>

                            <br />

                </form>
På forhånd tak
Avatar billede laursen73 Nybegynder
15. december 2008 - 13:40 #1
Fandt fejlen selv da jeg puttede koden herind :)
Avatar billede ssv Nybegynder
15. december 2008 - 13:40 #2
Prøv at sætte name="" på checkboxen til at være det samme som ID'et.

Ex: <input name="2XL" type="checkbox" id="2XL" value="2XL" tabindex="12" />
Avatar billede laursen73 Nybegynder
15. december 2008 - 13:41 #3
Ja det var lige det jeg fandt ud af :)
Avatar billede laursen73 Nybegynder
15. december 2008 - 13:42 #4
men smid et svar så du pointene alligevel :)
Avatar billede laursen73 Nybegynder
15. december 2008 - 13:55 #5
Kan man lave det så man kun kan vælge 1 checkbox og ikke flere?
Avatar billede ssv Nybegynder
15. december 2008 - 14:02 #6
Ja, det hedder radiobuttons - eller bare type="radio" og så sørg' for at alle har samme navn (name). :-)
Avatar billede laursen73 Nybegynder
15. december 2008 - 14:08 #7
ahh på den måde, tak for hjælpen :)
Avatar billede ssv Nybegynder
15. december 2008 - 14:09 #8
Helt i orden. Og tak for point :-)
Avatar billede roenving Novice
01. januar 2009 - 23:05 #9
-- men names og ids, der starter med tal er ikke lovlige, så gør det på en anden måde !-)