Avatar billede samwisegamgee Novice
18. december 2008 - 14:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Freewareprogram til simpel animation søges

Jeg søger et program, hvor jeg kan indsætte et antal jpg-billeder (op til 50) og få en animationsfil ud af det, som jeg kan uploade på min webside.

Da det kun er til sjov og spas, så vil jeg foretrække et freewareprogram.

Programmet behøver ikke at kunne en masse andet, det skal blot være muligt at indsætte jpg-billeder i minimum 700x700 pixels og vælge tidsinterval billederne skal vises i. Hvis den også kan spytte filen ud i png eller gif vil det være helt perfekt. Jeg har tidligere leget lidt med et program der brugte gif-billeder og endte med en gif-fil, men kvaliteten var alt for ringe.
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2008 - 14:41 #1
Advanced Gif Animator er udemaerket.
Det er ikke freeware, men der er en shareware-version uden restriktioner (i hvert fald ikke noget jeg har maerket til) ud over et lille popupvindue en gang i mellem.
http://www.gif-animator.com/
Avatar billede falster Ekspert
18. december 2008 - 15:32 #2
Til animerede gifs skal det arbejde med gif. Ved grafik, der er egnet til gif, bliver animationen ligeså flot som de enkelte billeder/frames.

Med alt andet end gif, tror jeg, at du skal over i noger avi.

Et eksempel: http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Other-VIDEO-Tools/AVI-Quick.shtml

Kigger med.
Avatar billede samwisegamgee Novice
18. december 2008 - 16:11 #3
kimsey0, det ser ud til, at det forslåede program godt kan bruges til det jeg har brug for. Tak for det. Hvis du smider et svar, så får du pointene.

Og tak til falster for kommentaren.
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2008 - 00:08 #4
Svar her.