Avatar billede frederik310 Nybegynder
21. december 2008 - 19:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kun begrænset forbindelse til trådløse netværk

Hej

Min kæreste har lige haft hendes computer til reparation og efter hun har fået den hjem har den problemer med at komme på nettet. Når den starter kommer den på nettet for en kort stund, og så går den tilbage til "begrænset".

Jeg tog så computeren med hjem til mig for at se om det var noget med deres net, men der sker det samme.

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre?

Hov ja, der er Vista på den.
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. december 2008 - 19:42 #1
prøv at geninstallere driveren til netkortet.
Avatar billede frederik310 Nybegynder
21. december 2008 - 19:49 #2
problemet hjemme ved mig klarer jeg lige ved at huske at der er kommet ny kode til netværket efter udskift af router :)
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. december 2008 - 22:25 #3
hehe, har du så tjekket at det er den rigtige kode som du bruger på det andet netværk ? ;)
Avatar billede frederik310 Nybegynder
21. december 2008 - 22:37 #4
Ja den skulle være tastet rigtigt. Den kan jo også komme på nettet der meget kort. Men når man så prøver at komme på msn så mister den forbindelsen
Avatar billede ejldk Nybegynder
22. december 2008 - 18:15 #5
har du prøvet at geninstallere driveren ?
Avatar billede frederik310 Nybegynder
24. december 2008 - 00:06 #6
nej har endnu ikke prøvet det. Har den ikke lige pt. men prøver når jeg lige får tid. skal nok lige vende tilbage.
Avatar billede sexpac Nybegynder
03. januar 2009 - 11:06 #7
vista og trådløs er ikke en god kombinaton. Jeg er en af de uhældige...
Avatar billede frederik310 Nybegynder
03. januar 2009 - 14:50 #8
oh havde helt glemt den her tråd. Problemet er løst nu. Der blev ringet til TDC og så løste det sig.
Avatar billede frederik310 Nybegynder
01. marts 2009 - 11:29 #9
...