Avatar billede ladekarls Juniormester
24. december 2008 - 11:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på Linksys wap54g med mere end 1 pc

Hejsa eksperter og glædelig jul!

Ja så er sønnen kommet hjem til jul og han har medbragt to stk. Linksys RangePlus Wireless PCI Adapter samt en Linksys Wap54g accespoint.

Jeg har rodet med det skidt hele natten, og overgiver mig nu og overlader min stolthed i jeres vold!

Problem: Jeg kommer nemt på nettet med den ene pc (styresystem vista) men den anden pc kan jeg ikke (styresystem Xp). Den finder netværket og kan oprette forbindelse og forsøger at hente netværksadresse men så kommer den ikke længere.

Det er ligesom om den hopper af og på. Jeg har prøvet at bytte netværkskortene, for at se om fejlen lå her, men nej, de virker begge to!
Både Xp og Vista styresystemerne er nyinstalleret!

Håber julemanden kommer forbi og kan hjælpe mig! Jeg giver hurtigt svar/respons!
Avatar billede ladekarls Juniormester
24. december 2008 - 14:25 #1
Jeg kan fortælle, den sender pakker men modtager ingen!!??
Avatar billede dustie Mester
27. december 2008 - 01:57 #2
Har du opdateret XP? I så fald kan det være et problem der er opstået med service pack 3. Prøv evt. (kun under testen) at slå netværks kryptering fra og se om det virker uden.
Avatar billede ladekarls Juniormester
24. august 2009 - 00:03 #3
slut