Avatar billede 47power Nybegynder
31. december 2008 - 18:40 Der er 2 kommentarer

tdc click

Har lige modtaget mit nye TDC Click simkort med posten - som mit gamle nr er flyttet over på.

Jeg har fulgt instruktionen og "aktiveret" sim kortet på TDC Click's hjemmeside.

Problemet er at min mobiltelefon simpelthen ikke modtager noget signal ligemeget hvor jeg er på det nye simkort. det gjorde den med. f.eks. mit gamle simkort fra tdc, og mit gamle "Lebara" simkort. Hvad kan dette skyldes?

Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2009 - 19:32 #1
Hvordan aktiveres Click SIM-kortet?
Log ind på "Mit Click". På forsiden kan du aktivere dit nye SIM-kort.

Det er let og enkelt. Du skal bare følge anvisningerne - du skal ikke selv taste PIN og PUK kode.

Har du valgt at overføre dit mobilnummer til Click skal du dog være opmærksom på, at du først kan bruge dit Click abonnement (og SIM-kort), når overførslen er gennemført. Du modtager en e-mail med angivelse af fra hvilken dato, du kan bruge dit Click abonnement.

Under "Administration" og punktet "Kundeoplysninger" kan du finde dine koder: PIN, PUK, SIM-kort nummer m.v. Koderne er altså altid lige ved hånden, hvis du har brug for dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2009 - 19:33 #2
:)