Avatar billede sexpac Nybegynder
03. januar 2009 - 14:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ved i om man kan?

Hej eksperter.
har i en ide om man kan koble en router til en anden router for at give computer bedrer signal i en andet rum???

Jeg har en router i stuen og computerne er i et andet værelse. Da vægene er af beton og dørene er lukkede mister jeg signalet ind i mellem. Det irretere mig at dørene ska være åbne for at signal styrken er tilfredstillende...
Avatar billede dennism Nybegynder
03. januar 2009 - 14:44 #1
Det kan man sagtens. Du skal bare huske at slå DHCP fra på den sidste router du tilslutter.
Avatar billede sexpac Nybegynder
03. januar 2009 - 15:04 #2
perfekt... tak for hjælpen...
Avatar billede dennism Nybegynder
03. januar 2009 - 16:14 #3
Du fik jeg godt nok rigelig med point i dette spørgsmål. Meld tilbage, hvis du ikke kan få det sat op.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 19:28 #4
du har altid et hastigheds tab hvis du kører med flere routere efter hinanden ,så er det bedre og køre med flere acess point der kører rouming imellem hinanden med samme ssid.

ellers prøv med nogle bedre antenner fx 7db de leverer godt signal ,testet på en linksys wrt 54g router/ acess point

routeren står på 1 sal og i kælderen hvor loftet er et jernarmeret beton dæk der er der 90% signal det siger lidt om linksys antennerne
Avatar billede justrace Novice
03. januar 2009 - 23:04 #5
Næh, det siger at betonen ikke er armeret ret godt. :)
Avatar billede sexpac Nybegynder
06. januar 2009 - 17:22 #6
Har først lige sat netværkskablet over. Har fået den første problem... Jeg prøver lidt hidst og pist... Skal oz lige huske at slå dhcp fra :)
Avatar billede sexpac Nybegynder
06. januar 2009 - 17:39 #7
ok det hele virker som det skal nu. har 18mbit ud af 20 i down of 1,8mbit ud af 2.0 i up... Det bedste af det hele er at det ikke lagger mere når jeg spiller :) Tak for hjælpen igen...