Avatar billede haolan Nybegynder
06. januar 2009 - 22:03 Der er 3 kommentarer

Fjernsyn flimrer i vista

Hej

Jeg har et club 3d grafikkort med ati radeon x1300 chipset.
I windows XP har det virket fint når jeg har sat min fjernsyn til og set film eller dr tv eller lign. Men efter jeg har sat fået vista på er det begyndt at flimre lidt og specielt lyse farver flyder sammen.

Jeg har kigget på opdateringshastigheden i mit catalyst controlcenter, som står på 24 hz Interlazed, hvilket jeg ikke kan ændre på.

Er der noget jeg kan gøre for at få det til at se normalt ud igen, udover at installere winXP?
Avatar billede justrace Novice
07. januar 2009 - 01:05 #1
Nyeste ATI-driver?
Avatar billede coderdk Praktikant
07. januar 2009 - 09:31 #2
Ja du burde kunne gennemtvinge forskellige ting, som refresh med Catalyst...
Avatar billede haolan Nybegynder
07. januar 2009 - 15:54 #3
jeg har den nyeste driver og jeg kan ikke gennemtvinge med catalyst.. Jeg får kun muligheden for at vælge 24hz interlazed