Avatar billede dallezuper Nybegynder
07. januar 2009 - 22:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Smart pointout i graf?

Hejsa,

Har lavet en graf (xy-punkt). I den graf vil jeg gerne have at der er fokus på enkelte af punkterne, måske i form af at der bliver sat en slags tegnestift i, eller hvis nogen har andre gode råd for noget visuelt fint?

Håber nogen kan hjælpe.

PFT:
Avatar billede oleelo Nybegynder
09. januar 2009 - 09:29 #1
Hej
Du tilføjer en serie2 med de samme punkte/værdier ( eller kun med de punkter du vil fremhæve)
I denne serie formatere du punkterne anderledes
Derefter sletter du de punkter i serie 2 som du ikke vil fremhæve.
mvh oleelo
Avatar billede dallezuper Nybegynder
12. januar 2009 - 20:55 #2
Alright, ikke dårligt råd. Smid et svar. Det var ikke så besværligt som jeg troede =)
Avatar billede oleelo Nybegynder
13. januar 2009 - 10:34 #3
ok :-)
oleelo