Avatar billede perav Nybegynder
10. januar 2009 - 18:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke geninstall McAfee

Jeg skal geninstall min McAfee men når jeg har hentet filen fra min profil hos McAfee og starter installationen skriver den at der ligger en gl. version af McAfee endnu som skal fjernes, men jeg har fjernet alt McAfee fra pc'en og jeg har også hentet afinstallationsfilen MCPR.exe fra McAfee og kørt den så der kan jo ikke være mere på pc'en men installationen skriver fortsat at der ligger noget tilbage. Jeg har hentet Ccleaner og renset reg.databasen, men der er fortsat noget som forhindre den nye McAfee i at blive installeret. Er der nogen som kan hjælpe?
Avatar billede perhaps Nybegynder
10. januar 2009 - 19:39 #1
Her er et værktøj til fjernelse af McAfee helt.

http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?lc=1033&id=TS100507

Det problem du oplever er helt normalt.
Avatar billede perav Nybegynder
10. januar 2009 - 19:44 #2
Som jeg skrev i mit indlæg har jeg hentet MCPR.exe men det hjalp ikke at kører med den, den skriver fortsat at jeg har noget McAfee installeret.
Avatar billede perav Nybegynder
11. januar 2009 - 12:32 #3
Det skal siges at min pc kører upåklageligt ellers, så jeg vil meget nødig geninstall. WindowsXP
Avatar billede f-arn Guru
15. januar 2009 - 14:46 #4
Fandt du en løsning? Hvis ikke så prøv at fortælle hvad Windows sikkerhedscenter siger. Det kan sommetider "hænge fast"
Avatar billede perav Nybegynder
15. januar 2009 - 21:17 #5
Næhh jeg fik hjælp af selveste McAfee, det viste sig at Interprise udgaven hører til i deres ervervsafd. og via deres support via mail fik jeg et link til hvordan jeg kunne løse problemet ved manuelt at flg. deres guide :-)jeg sætter linket ind her i så fald der skulle være andre med samme problem.

McAfee VirusScan Enterprise 8.0i Uninstall https://kc.mcafee.com/corporate/index?page=content&id=kb58597

hvis ikke linket finder den korrekte løsning skal man skrive 58597 i feltet foroven i boksen.

Men ellers tak for hjælpen.
Avatar billede perav Nybegynder
28. januar 2009 - 00:50 #6
Jeg fandt jo egentlig selv løsningen så jeg tager pointene tilbage :-)