Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
15. januar 2009 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Høre Radio IO på nettet ?

Har en transporter og en server og streamer trådløst til anlægget i stuen. Har registreret mig på www.radio io og betaler ca 5 $ pr. måned for at kunne hente en masse radiostationer og tilmed slippe for reklamer.Nu har server/ Transporter "været nede " og nu hvor jeg går ind på min Transporter i stuen og forsøger at starte Radio Io , siger den bare forkert adgangskode / password. har været inde på på Raidair og SqueezeCenter uden resultat. På sidstnævnte er indstillinger for Radio io , "tåget ud" i modsætning til de andre betalingssteder.Kan ikke huske hvilket program jeg brugte til at sætte brugernavn og kode ind på Radio Io så der kunne lyttes..har Googlet hele dagen og nu klarer jeg ikke mere..Vil du prøve ved lejlighed eller kender du løsningen, så har jeg max point til dig ... mvh.
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
15. januar 2009 - 20:22 #1
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
15. januar 2009 - 21:11 #2
Bruger min bærbare til at registrere med. Noget software til NAS-serveren jeg har stående, som så kan bruges til at taste brugernavn/adgangskode ind med til www.radio io
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
15. januar 2009 - 21:12 #3
Jeg er nok lidt dum til at forklare , men ellers prøv at spørge mig. :-) hygge
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
07. juni 2009 - 12:55 #4
tjah..