Avatar billede supermanden Nybegynder
17. januar 2009 - 14:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Explore 7 buffer problem

hej EXP

et problem er dukket op for vores nabo når han starter op og går ind i Ie7 lukker den ned igen med en fejl der siger noget om buffer. ( nærmere forklaring lidt senere da han lige er igang med et printscreen )
men han har kontaktet Webspeed og de siger han skal kontakte microsoft men det kan først blive på mandag  og han skal bruge pc her i weekenden

nogen ide om problemet ?????

han bruger windåse XP
Avatar billede supermanden Nybegynder
17. januar 2009 - 14:34 #1
når han starter ie7 op... den skriver microsft visual c++ runtime library  program c:\programmer\internet explore\explore.exe  A buffer overrun has been detected which has corrupted the program's  The program can not safely contineue and closeing down.
DVS at han ikke kan komme på nettet

hvad skal han gøre
Avatar billede supermanden Nybegynder
17. januar 2009 - 15:35 #2
problemet er løst via en simble systemgendannelse