18. januar 2009 - 20:33 Der er 1 kommentar

Talere til offline arrangement...kom nu ud af busken!

Hej PHP'er :)

Som aktiv i det danske community (og evangelist i Microsoft) er jeg i færd med at stable et dansk community arrangement på benene. Et arrangement, der for det første, er til for at skabe sammenhold og venskab på tværs af teknologi og kompentenser.

I kan læse meget mere om arrangementet og dets formål her: http://blogs.msdn.com/danielmf/archive/2009/01/15/community-days-2009-maj-m-ned.aspx

Jeg står og skal bruge nogle PHP talere, der kan fylde 3 "speaker slots" ud, og jeg håber på at nogle af jer ville være friske på sådan en tjans :)

3 forskellige emner (må selvfølgelig gerne relatere til hinanden) som hver skal vare en times tid.
Emnerne kan man selv vælge, men jeg forslår selvfølgelig, at man vælger noget der er nemt at forholde sig til og relevant.

Lad mig høre hvad i synes og email mig gerne på
danielmf SNABELA microsoft.com

Tak :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. januar 2009 - 08:23 #1
Hvad det har med et eksperten.dk spørgsmål at gøre og 200 point ved jeg ikke.

Men det ser da spændende ud.
Tillader mig at smide agendaen herind: (kopi fra ovenstående side - 19-01-2009)

Indtil videre ser agendaen således ud:

09:30 – 10:00 : Registrering af deltagere og morgenmad.

10:00 – 11:30 : Tekniske spor

11:30 – 12:30 : Frokost (pizza og cola)

12:30 – 14:00 : Tekniske spor

14:00 – 16:00 : Open spaces og netværking

16:00 – 16:15 : Udvælgelse af lod vinderene

16:15 – 18:00 : Kodernes kamp

18:00 – 20:00 : Aftensmad (hel pattegris lavet af den lokale sømand), øl og hygge

20:00 – slut : Guitar hero og lange fine drinks