Avatar billede craft Nybegynder
19. januar 2009 - 20:02 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

"Dette er en servicemeddelelse fra Tele 2"

Er nu 3. gang i aften blevet ringet op af en automatisk afspillet besked, som lyder:

"Dette er en servicemeddelelse fra Tele 2. Tryk 1 for at høre den"

Derefter sker der ikke mere. Stemmen er en kvinde, der taler perfekt dansk.
Jeg tør ikke trykke 1 af frygt for at komme til at betale som ind i helvede.

Er der nogen, der kender noget til, hvad det er? Google giver ikke svaret
Avatar billede craft Nybegynder
19. januar 2009 - 20:03 #1
Det skal lige siges, at mit teleselskab er TDC.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2009 - 21:01 #2
Kan du se nummeret?
Avatar billede craft Nybegynder
19. januar 2009 - 21:42 #3
Nej, desværre, jeg har ikke nummerviser. De ringer på fastnet-telefonen.
19. januar 2009 - 22:00 #4
... Jeg har fået lign. besked fra min SEAS-NVE mht. manglende måleraflæsning. Præcist på samme måde (dog en kedelig herrestemme *S*) ...

Hvis du ikke bruger "Tryk 1 for at høre den" så kommer den sansyligvis igen ~1 time efter...
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
19. januar 2009 - 22:53 #5
Der kan vel ikke ske noget ved at trykke 1?
19. januar 2009 - 23:00 #6
Noop - gør det bare !!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2009 - 10:04 #7
Enig - det kan ikke koste dig penge, med mindre du bliver gjort opmærksom på det.
Avatar billede craft Nybegynder
20. januar 2009 - 11:07 #8
Javel, det prøver jeg så hvis de ringer igen - der har været stille siden jeg oprettede denne tråd.

Smider I svar?
Avatar billede milter Ekspert
21. januar 2009 - 01:24 #9
Pas på, pas på ;-)

For et par år siden fik jeg en regning fra et teleselskab, jeg ikke kendte til. De opgav nummeret, der skulle have været ringet til, og jeg ringede derfor nummeret op for at se, hvem det mon kunne være. En rigtig sexet damestemme svarede: "Hej skat, hvad skal du lave i aften?".

Jeg betalte ikke regningen.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
21. januar 2009 - 07:11 #10
milter: Men det kræver at man selv ringer op. Hvis du blot besvarer et opkald, så kommer det aldrig til at koste noget.
21. januar 2009 - 11:22 #11
Ping...
Avatar billede milter Ekspert
21. januar 2009 - 12:13 #12
@schwartz84.
Jeg havde vist ikke læst crafts indlæg ordentligt ;-)