Avatar billede rvm Nybegynder
21. januar 2009 - 22:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indholdsfortegnelse i Word

Hej

Jeg har brug for en indholdsfortegnelse, hvor sidenumrene står til venstre og der er en line mellem hver overskrift:

Sidenr. Overskrift
  1    Overskrift 1
  2    Overskrift 2
  2    Overskrift 3

osv.

Hvordan gør jeg?
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
22. januar 2009 - 14:47 #1
Du må nok markere alle overskrifter med bogmærker og så bruge
felterne pageref og ref til at lave en indholdsfortegnelse. Det er lidt upraktisk, du skal selv holde styr på overskrifterne. Jeg ved ikke om der er andre muligheder i nyere versioner af word
Avatar billede jkrons Professor
22. januar 2009 - 15:53 #2
Jeg er enig med Stefan. Word har ingen automatiseret metode til en opstilling af den art.
Avatar billede rvm Nybegynder
23. januar 2009 - 08:54 #3
Ja den løsning fandt jeg også på internettet, men som I selv skriver, så er det ikke særligt smart...

Har I nogle forslag til linierne mellem overskrifterne - jeg har prøvet at sætte kant på Typografierne i indholdsfortegnelsen, men det virker som om indholdsfortegnelsen kun vil sætte kanter mellem forskellige nveauer (afsnit) i indholdsfortegnelsen og ikke mellem samme niveau.
Avatar billede rvm Nybegynder
06. februar 2009 - 13:56 #4
Nå - ingen løsning på linie problematikken, så jeg lukker igen...
Avatar billede rvm Nybegynder
06. februar 2009 - 13:58 #5
Hvis I vil have nogle point må I skrive et svar :-)
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
06. februar 2009 - 16:21 #6
Det er selvfølgelig en mulighed at automatisere ovenstående i VBA ved at søge på bestemte typografier, oprette bogmærker på disse og så bruge pageref - jeg har dog ikke tid til at komme med en løsning på dette. Opret evt. et nyt spm. med dette, det kan være der er nogen der bíder på.

Tag bare points tilbage - når løsningen ikke kan bruges, er det helt ok.
Avatar billede rvm Nybegynder
17. februar 2009 - 10:39 #7
Ja - i VBA kan vi det hele :-)