Avatar billede urup Nybegynder
22. januar 2009 - 20:29 Der er 12 kommentarer

Dell 4550 Intel Chipset

Jeg kan ikke få lagt driverne ind for Intel Chipset

Hvad betyder dette

IMPORTANT NOTE:( Win XP users) When you select 'Install Now', you may be given the following four choices - Save, Open, Cancel,More info. You MUST select 'Open' for the installation to work.
Avatar billede heg Nybegynder
22. januar 2009 - 21:07 #1
en oversættelse giver følgende:

når du vælger "installer nu" kan du få følgende muligheder "gem", "åbn","annuller", "mere information".
Du skal vælge "åbn" for at installation sker korrekt.
Avatar billede urup Nybegynder
22. januar 2009 - 21:27 #2
Jeg syntes ikke jeg kan få den kørt ind..
Avatar billede urup Nybegynder
22. januar 2009 - 21:28 #3
Jeg får ikke de muligheder...kun ok ellers annulere
Avatar billede heg Nybegynder
22. januar 2009 - 21:56 #4
hvornår i forsøget på at lægge driverne ind kommer "important notice" - før du kan trykke ok eller annullere ? eller efter du har trykket ok ?

meddelelsen oplyser at du kan få fire muligheder - hvis du kun får ok eller annuller burde du jo bare kunne trykke ok og så skulle installationen begynde
Avatar billede urup Nybegynder
22. januar 2009 - 22:00 #5
den køre bare filen og alt ser rigtig ud men fejlen er der stadig
Avatar billede urup Nybegynder
22. januar 2009 - 22:03 #6
important notice kommer efter filen er pakket ud men inden den bliver installeret.

Jeg kan læse det og på samme side trykke install
Avatar billede urup Nybegynder
22. januar 2009 - 22:04 #7
Dell skriver dette som jeg også har prøvet.

Hent

1. Klik på Hent nu for at hente filen.
2. Når vinduet filhentning vises, skal du klikke på Gem (brugere af Windows XP skal klikke på Gem) dette program på disk og klikke på OK. Vinduet Gem i: vises.
3. Fra feltet Gem i: skal du klikke på pil ned og derefter klikke for at vælge Desktop. Klik derefter på Gem. Filen hentes og lægges på skrivebordet.
4. Klik på Luk, hvis vinduet Gennemført vises. Filikonet vises på dit skrivebord.

Installer

1. Dobbeltklik på det nye ikon på skrivebordet. Er f.eks. mærket R12345.EXE.
2. Vinduet Selvudpakning vises, og du bliver bedt om at udpakke filerne til C:\DELL\DRIVERS\R12345.EXE. (Eksempelsti). Skriv denne sti, så den eksekverbare fil (f.eks.Setup.exe) kan findes senere.
3. Vinduet Selvudpakning vises.
4. Klik på OK.
5. Når filerne er pakket ud, skal du lukke vinduet Selvudpakning, hvis det stadig er åbent.
6. Klik på knappen Start, og klik derefter på Kør.
7. Skriv C:\DELL\DRIVERS\R12345 i den åbne tekstboks, og klik derefter på OK.
8. Følg installationsinstruktionerne på skærmen.
Avatar billede heg Nybegynder
22. januar 2009 - 22:07 #8
giver fortabt, men der kommer nok en forbi der kan hjælpe
Avatar billede urup Nybegynder
22. januar 2009 - 22:24 #9
Håber der en der kan hjælpe..
Avatar billede urup Nybegynder
22. januar 2009 - 22:26 #10
Er det ikke rigtig det er den driver jeg skal bruge når det er PCI-input enhed der mangler en driver ( ellers der en gul ! ved den i enhedshåndtering)
Avatar billede heg Nybegynder
23. januar 2009 - 10:55 #11
Hvad er det for en enhed det drejer sig om ?
Avatar billede urup Nybegynder
23. januar 2009 - 13:33 #12
HEG nu tror jeg du kan hjælpe mig *s*

Der står du det som jeg skriver herover og jeg troede bare det var clipset...alt køre ok tror jeg nok men den har den fejl......
Håber på hjælp