Avatar billede qoom Nybegynder
30. januar 2009 - 15:34 Der er 13 kommentarer

Counter-strike Server Host

Hey,
Jeg har bestilt en server på gamehotel.dk, men har nu ventet siden mandag,
og er kun nr. 106 i kø'en,
så har kigget efter nogle andre sider.
Jeg fandt så denne, www.gameservers.com
hvor en CW server kun koster 30 kr pr. måned.
Men problemet er at når jeg vælger hvor jeg bor,
så kommer der en error frem på skærmen "this location is NOT avaible for order)
men har set mange som har købt server derinde fra,
men jeg kan ikke.
nogle af jer hvorfor?
Tak på forhånd :)
Avatar billede qoom Nybegynder
30. januar 2009 - 15:34 #1
Nogle af jer der ved hvorfor*
Sorry :D
Avatar billede it-dk Nybegynder
30. januar 2009 - 18:03 #2
Er det ikke fordi at de ikke har flere ledig servere. Står rød knap hvor der står 155 venter.
Avatar billede qoom Nybegynder
30. januar 2009 - 21:48 #3
Jo det må det være :)
Men syntes virkelig kø'en for servere fra Gamehotel er lang :o
Det tager virkelig langtid før man får sin server.
Men har et spørgsmål mere.
er www.Gameservers.com til at stole på ?
Avatar billede it-dk Nybegynder
30. januar 2009 - 23:46 #4
Stoler du ikke på gameservers.com - hvad gør at du måske ikke stoler på dem?
Avatar billede qoom Nybegynder
30. januar 2009 - 23:57 #5
altså vil jo ikke direkte sige jeg ikk stoler på dem.
det bare prisen?
det er sindsygt billigt.
Men har du prøvet at købe server derinde ?
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. februar 2009 - 14:45 #6
Jeg må erkende at jeg ikke har prøvet dem. Men jeg har set de har servere flere steder i verden.
Avatar billede qoom Nybegynder
01. februar 2009 - 16:23 #7
Yep,
men problemet er bare at jeg tror der går langtid før de får en dansk server på lager
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. februar 2009 - 17:34 #8
Tror nok ikke at der såden lige med det samme kommer udstyr hos gameservers.com i Danmark. Men de har jo i Tyskland. Tror du ikke det måske kunne bruges både når det kommer til server svar tider. Kunne måske være en forsøg eftersom det ikke koster så meget pr måned.
Avatar billede qoom Nybegynder
01. februar 2009 - 19:13 #9
Jamen tænkte os på,
hvad sker der hvis jeg trykker på f.eks tyskland som du sagde,
altså?
virker serveren så ikke eller hvad sker der?
Avatar billede it-dk Nybegynder
02. februar 2009 - 08:51 #10
Jeg har lige testet. Det er nok fordi de ikke har ledig plads på dem endnu. Men prøvede Holland. Kan se de arbejder på Danmark da den stod på listen under bestillingen.
Avatar billede qoom Nybegynder
03. februar 2009 - 18:26 #11
så man kan snart købe en server til danmark ?:)
Avatar billede it-dk Nybegynder
03. februar 2009 - 19:43 #12
Det tror jeg. Jeg ved ikke hvornår men danmark stod på liste over muligt lokationer hvis man forsøger at lave en bestilling.
Avatar billede qoom Nybegynder
03. februar 2009 - 21:52 #13
ja :)
jeg må vel bare vente :D