Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
31. januar 2009 - 18:35 Der er 1 løsning

PC-kørekort undervisningssoftware

Jeg er på jagt efter pc-kørekort undervisningssoftware.
Pt. bruger vi "Fagligt PC-kørekort 2000" i en mindre institution, hvor jeg arbejder. Om end modulerne stadig er de samme, er indholdet ved at være håbløst forældet.

Jeg leder efter et program a la "Fagligt PC-kørekort 2000". Her gennemgåes en masse teori for hvert modul via audio og video, med en masse praktiske øvelser, ligesom der er præ-tests og afsluttende tests for hvert modul.

Er der nogen, der kender til noget i den stil

Pft.
/Ørsted
Avatar billede vejmand Juniormester
31. januar 2009 - 20:42 #1