Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2009 - 22:39 Der er 11 kommentarer

hvordan lukker jeg min konto og får mit gamle brugernavn tilbage

jeg kunne ikke finde ud af at komme på den ny eksperten uden at ændre brugernavn.

Nu mangler jeg basen hvor jeg kan se de spørgsmål jeg selv har oprettet.  Hvordan kommer jeg tilbage dertil ?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
02. februar 2009 - 22:41 #1
Der er problemer med login. Snart, og forhåbentligt senest i morgen burde du kunne bruge dit gamle brugernavn (login skifter med Eksperten V5 til din e-mail).
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2009 - 22:54 #2
Fint så tager jeg det med ro og får en rolig nattesøvn :-)
Avatar billede locke Nybegynder
03. februar 2009 - 00:41 #3
Avatar billede bitkid Nybegynder
03. februar 2009 - 00:39 #4
Problemet er rettet.

Prøv at logge på med din oprindelige bruger nu.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2009 - 07:15 #5
jeg skrev at jeg havde været nødt til at skifte brugernavn for at komme ind.

Kan stadig ikke komme ind med min email og adgangskode uden at det nu er det nye brugernavn og ingen spørsmål jeg har oprettet deltaget eller besvaret. pointtallet spiller ikke så stor en roller men ligger på 270
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
03. februar 2009 - 10:11 #6
@ 2CV: Prøv at logge ind igen med den e-mail som din oprindelige brugernavn var tilknyttet. Kan du ikke huske e-mailen så kan du bruge dit oprindelige brugernavn, så vil den fortælle dig hvad mail du skal bruge.

Ellers må du lige poste hvad dit oprindelige brugernavn er.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
03. februar 2009 - 10:13 #7
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2009 - 10:39 #8
det var mig selv der havde brugt klokket i det. Nu virker det perfekt

beklager ulejligheden, men tak for hjælpen

Smider du et svar
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2009 - 12:12 #9
det virker perfekt nu

Undskyld besværet og tak for hjælpen

Jeg klokkede selv i det

Smider du et svar
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2009 - 13:18 #10
nu går jeg på igen og hedder lige pludselig 2cv igen.

Orindeligt hed jeg samsonjens og havde e-mailadresse x@xxxxxx.xx

Håber det kan rettes

Det var i orden i formiddags
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2009 - 13:23 #11
Jeg ved virkelig ikke hvad der foregår I må meget gerne slette denne tråd da jeg efter en genstrat kunne komme ind igen