Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler...

1. Jeg mangler at få vist selve spørgsmålet/kommentaren i de mails eksperten sender af sted - pt. bruger jeg ALT for meget tid på at åbne hver link i div. mails (kunne selvfølgelig droppe eksperten helt, så var problemet løst...)

2. Spørgsmål/kommentar felt er ALT for lille.
Reklemerne har fået 40% af bredden.

3. Reklamerne kan ikke slåes fra. SKAL der vare reklamer bør de ikke være animerede da det er generende, når man sidder og læser et spørgsmål.

4. siden der ikke bliver mulighed for at redigere i indlæg, så kunne der bruge en quote version, så man kan kommentere de enkelte indlæg mere præcist.

5. Hvornår vil man kunne se om de pågældende spørgsmål er besvaret/lukket?

6. der kommer sikkert mere, som ikke kom i den korte periode betaen kørte...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
03. februar 2009 - 20:34 #1
Et par af dine spørgsmål er besvaret her: http://www.eksperten.dk/spm/862145

(det er lidt nemmere end at oprette en masse nye spørgsmål over det hele som der er ingen garanti for at vi tilfældigt ser)
03. februar 2009 - 20:36 #2
HØRT !!!

Jeg må nok klippe en papstykke til at dække for disse ¤#£$% pling/plong/plang reklamer ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 20:46 #3
Lars det er nok et spørgsmål om tilvænning, for kan finde dit link ved link men ikke i oversigt...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
03. februar 2009 - 20:56 #4
Ja da, det var bare for at du kunne se at noget af det var diskuteret og blevet svaret lidt på.

Papstykket lyder som en sjov ide - specielt hvis det skal følge med når du scroller. Måske et par briller med pap på og så huller klippet ud i en spalte?

Aj seriøst så er det ikke en diskussion om økonomi jeg vil ud i mht reklamer. Men lad mig slå fast, at det nok ikke overrasker jer at det er knapt så gratis at drive et site med 190.000 besøgende og 250.000 udsendte mails om måneden, redundant setup (fordi nogle brugere bliver knotne hvis siden er nede), prof webhotel og et hold udviklere på standby. Der er en balance mellem at kræve perfektion i et og alt og samtidig erkende at det koster at drive E.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2009 - 21:16 #5
Jamen det er vi da fuldt forstående overfor, og igen...
Og måske ER det bare et spørgsmål om tilvænning, for "E" er jo helt ny for alle her :)
Avatar billede oskar Nybegynder
03. februar 2009 - 21:30 #6
Helt enig. Det værste er reklamerne, ikke bare her men også alle andre steder.

Jeg ser ikke en eneste reklame når jeg er på eksperten!

Løsning:
Jeg bruger Firefox med en tilføjelse der hedder Remove it Permanently

Resultat: Jeg har to brede kolonner uden noget der bevæger sig, altså bortset fra markøren mens jeg skriver dette indlæg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2009 - 20:14 #7
Jeg lukker lige her ;)