Avatar billede mugs Novice
04. februar 2009 - 06:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Manglende LOG IN

Tidligere var det sådan, at man automatisk var logget ind, når man gik ind på et spørgsmål. Nu skal jeg manuelt logge ind hver gang.
En klar forringelse fra tidligere design.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 08:03 #1
Du må måske gøre noget forkert, for den husker stadig at blive på eksperten
Avatar billede Jensen DK Novice
04. februar 2009 - 08:05 #2
Husk fluebenet i husk mit login.
Avatar billede mugs Novice
04. februar 2009 - 08:10 #3
Der er flueben i "husk mit LOG IN".

Jeg har nogle sikkerhedsprogrammer kørende bl.a. "IE Privacy Keeper", men den er sat til at beholde en cookie fra eksperten (Kontrolleret og cookien ligger der efter Clean Up.
Avatar billede mugs Novice
04. februar 2009 - 08:12 #4
Jeg skal indtaste mit brugernavn, men adgangskoden huskes.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2009 - 22:27 #5
Det virker også her, men du skal altså ikke skrive dit brugernavn men amail adresse ved login...

Du har altså et eller andet der blokerer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2009 - 22:27 #6
amail = email
Avatar billede mugs Novice
05. februar 2009 - 06:30 #7
Jeg bruger mit brugernavn / E-mail. Nogle gange huskes den, og jeg kan blot vælge. Når den er indtastet, og jeg trykker på LOG IN huskes mit password, og jeg er inde.

Det er muligt, at mine sikkerhedsprogrammer blokerer for noget.

Jeg kører med flg. programmer:

- Ad-Aware
- Spyblaster
- Spywareguard
- IE Privacy Keeper
- CCleaner

IE Privacy Keeper rydder op efter hver session på nettet, men er sat til ikke at slette ekspertens cookie. Og denne cookie bliver der.

CCleaner sletter ikke cookies. Programmet køres ikke automatisk.

Det er sandsynligt, at eet af disse programmer blokerer for auto LOG IN. Men hvilket? Ideer?
Avatar billede mugs Novice
05. februar 2009 - 10:06 #8
Jeg sidder på arbejde, og her er der ingen problemer merd LOG IN. Så jeg må konstatere, at dette fungerer. Jeg må hjem og se, hvilket program der blokerer evt. Firewall.
Jeg lukker dette spørgsmål, men modtager gerne gode ideer evt. erfaringer med ovenstående programmer.
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. februar 2009 - 10:52 #9
normalt har jeg intet imod fornyelse ... Men... Det her... :S bunden er da godt nok nået! Hvordna kan det være når den spørger efter mit brugernavn, så skriver den jeg skal indtase min email? Og hvor er funktionen så man kan se åbne spørgsmål... Og hvad skal alle de reklamer? Det er godt nok kraftigt incitament til at forlade stedet :/ man er jo efterhånden i tvivl om man på EB eller E...
Avatar billede mugs Novice
05. februar 2009 - 12:10 #10
Den beder dig om at indtaste brugernavn / e-mail. Jeg synes nu nok det er kommunikeret fint ud.

Åbne spørgsmål mener jeg der arbejdes på.

Reklamerne er et klart tilbageskridt, men nogen skal jo betale for at ekpserten ikke bliver en for stor underskudsforretning!!

Men som ved alt nyt, er det fordele og ulemper. Jeg er ved at vænne mig til det nye design, omend jeg er af samme opfattelse som du, at der mangler lidt.

Jeg har dog valgt at "spise brød til" og give det nye noget tid og se, hvordan det udvikler sig. Nogen tanke om at forlade eksperten har jeg dog ikke haft.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2009 - 20:01 #11
Du har ad-aware installeret...
Er Tea Timer også inde?

Den har drillet undertegnede før nemlig...
Avatar billede mugs Novice
05. februar 2009 - 20:19 #12
Øhh - Tea timer?????
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2009 - 22:17 #13
Sorry - teatimer kommer med Spybot.
Hos Ad-Aware hedder det Ad-Watch
Avatar billede mugs Novice
09. februar 2009 - 22:24 #14
Til almen orientering:

IE Privacy Keeper lavede ged i den. Den ryddede op efter hver session. Nu rydder den op når Windows lukkes, og LOG IN på eksperten fungerer.

Det er muligt, at programmet kan indstilles til at gemme en oplysning, så LOG IN ikke mistes, men det er sådan set ligegyldigt her.