Avatar billede sreddy Nybegynder
04. februar 2009 - 16:07 Der er 2 kommentarer

Forslag til billig trådløs netværk til ældre bærbar (IBM T20)

Jeg har et standard trådløs netværk, som jeg gerne vil have min nye gamle bærbarer koblet på. Den er fra før trådløs netkort blev standard i bærbarer, så hvordan kan jeg billigst få trådløs netkort i den.

Jeg ved man kan få et indstikskort til siden, ligesom der er én USBport (gætter på det er gammel USB1.0 ?)

Hvad er mest hensigtsmæssigt og ikke mindst billigt for at jeg kan forbinde til min trådløse router.

På forhånd tak!
Avatar billede flintstone Novice
04. februar 2009 - 16:52 #1
Måske et PCMCIA kort er mere på sin plads......bare et gæt
Avatar billede flintstone Novice
04. februar 2009 - 16:57 #2
.....eller not....den har vist ikke sådan en port