Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
06. februar 2009 - 20:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mappe udskrivning

Hej Eksperten...

Først FLOT DESIGN i har nu....

Jeg vil høre om nogle kender til en måde eller program hvor man kan udskrive en mappe opsætning.

Ment på den måde at jeg kan få vist alle mappe navne i en mappe.

ved at jeg bare kan skrive dem ned, men det er ret mange mappe navne mm. så håbede på der fandtes en måde at udskrive undermapper mm. fra en mappe, så jeg har mulighed for at se alle mapper på papir.

evt. så jeg får det som flg. på en udskrift.(alle navne er mapper i/under mappen "Fodbold")

Fodbold
-Taktik (undermappe i fodbold)
-Lørdag (undermappe i taktik)
-Søndag (undermappe i taktik)
-Teknink (undermappe i fodbold)
-1 mod 1 angreb (undermappe i teknik)

osv. osv.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
06. februar 2009 - 21:24 #1
(Ved ikke om det dækker dit behov)
Åben en kommando prompt og skriv flg. kommando:
tree c:\fodbold /A > c:\fodbold\mapper.txt

Så vil der blive oprette en fil ved navn mapper.txt i c:\fodbold mappen, med en liste af mapperne.

(Du skal selvfølgelig udskifte stierne så de passer dine.)
Avatar billede tjgrindsted Nybegynder
19. februar 2009 - 18:24 #2
hej vil du lægge et svar det virker ok
Avatar billede hmortensen Nybegynder
20. februar 2009 - 00:56 #3
Svar.