Avatar billede peter-randers Praktikant
10. februar 2009 - 04:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brug for 20-25 gratis emailadresser

Hej.

Som underviser har jeg brug for 20-25 gratis email adresser. Jeg har prøvet at oprette dem med gmail, men efter 5-6 stykker lader den mig ikke oprette flere.

Jeg har tilsvarende prøvet med hotmail og andre, samme resultat.

Nogen der kender et sted hvor det er muligt at oprette f.eks titan01, titan02......titan25 osv. (kun eksempel). Det skal helst være et sted hvor man ikke for hver oprettelse skal svare på 150 spørgsmål (tager lang tid)

Jeg vil være lidt ked af at skulle betale for dem, da jeg kun skal bruge dem til undervisningsbrug. Så et sted hvor man kan oprette dem gratis. Der skal selvfølgelig være web adgang til dem, så de kan bruges i undervisningen.

Håber nogen har et godt tip.
Venlig hilsen
Peter Hansen
Avatar billede vejmand Juniormester
10. februar 2009 - 05:40 #1
Kender den ikke, bare fundet på Google...
Citat: -Så mange gratis email adresser man ønsker

http://www.dbconsulting.dk/gratisemail.html
Avatar billede peter-randers Praktikant
10. februar 2009 - 05:57 #2
Jeg chekker den lige ud, tak for hurtigt svar indtil videre. Jeg vender tilbage når jeg har prøvet dem. Jeg skal undervise på onsdag, så jeg har lidt travlt.

Du hører fra mig
Avatar billede peter-randers Praktikant
10. februar 2009 - 06:02 #3
De har indført brugerbetaling på gratisemail.dk (desværre) se følgende citat:

"Hvorfor vi er nødsaget til at indfører bruger- og service betaling af deres email konto. Dette betyder for dig, at hvis du forsat ønsker at bibeholde deres email konto, bedes du betale 149,- kr. årligt for brugen af den"

Håber på flere svar
Avatar billede vejmand Juniormester
10. februar 2009 - 06:20 #4
okay, den havde jeg ikke lige fanget....
Avatar billede peter-randers Praktikant
10. februar 2009 - 07:08 #5
Jeg har selv fundet et sted hvor det er muligt, nemlig på mail-online.dk

Tak for hjælpen. Jeg lukker dette spørgsmål nu
vh
Peter Hansen
Avatar billede justrace Novice
10. februar 2009 - 08:50 #6
Du skal jo nok forvente de gør det samme som gratis-email. Det er jo en ret "smart" måde at tjene penge på, for når folk har haft en mail-adresse i længere tid, er det måske blevet deres primære mail-adresse. Og så kommer regningen.

Jeg tror skisme jeg skal kopiere ideen. 1 TB Harddisk, delt med 25 mb pr email = 40.000 mail-adresser X 149,- = 5.960.000,-. Derfra skal så trækkes for et dk-domæne = 50,- og 2 harddiske på hver en TB = 2.000,-, (Man kan vel få råd til backup) og så el-regningen = <500,-. Men en slutsum på over 5,9 million er da lige til at tude over. Men den kæmpe investering skal jo først køre et eller to år gratis. Hmm, kom lige til at tænke på de nye 2 TB diske.... :D

Nå, men jeg skal lige have fat i min IT-Pusher, ses...
Avatar billede it-dk Nybegynder
10. februar 2009 - 18:46 #7
Har du overvejet nogle udenlandske. Jeg ved ikke om disse kan bruges www.stepfind.com, http://www.mail-online.dk, http://freeola.com/free-email/

Jeg kender dem dog ikke og bruger dem ikke selv.