Avatar billede thesheriff Nybegynder
10. februar 2009 - 09:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Regler for avatar

Jeg har flere gange spurgt til ovenstående, samt gennemlæst brugerbetingelserne:

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Jeg har intet hørt fra admin eller kunne læse mig til regler om brug af avatarer.

Min henvendelse skyldes, at jeg har observeret en - efter min mening - meget ulækker avatar, der leder tankerne hen på pædofili og incest.

Så mit spørgsmål er dobbelt:

Hvorfor svarer admin ikke på mine henvendelser vedrørende dette?

Har IDG/Eksperten tænkt sig at lave regler for brug af avatar og i så fald hvilke?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
10. februar 2009 - 10:20 #1
Ja, der er regler på vej - regler + hjælpefunktion + faq laves i disse dage. Nej, synes heller ikke at Fritzel (hvis du mener den) er verdens fedeste avatar.

Jeg forestiller mig at vi laver reglerne forholdsvis åbne. Dvs. at avatarer ikke skal være stødende eller reklamere for politikere, skuespillere og lignende. Og at vi forbeholder os retten til, uden varsel, at fjerne avatarer som vi skønner overtræder reglerne.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
10. februar 2009 - 10:53 #2
Nu er det jo suverænt jer, der styrer dette forum, så hvorfor ikke bare skride ind nu?

For ja, der er tale om en bruger med Fritzl som avatar, hvilket jeg som skrevet synes er ulækkert og finder ganske anstødeligt.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
10. februar 2009 - 10:58 #3
Vi ser på det: Brugerens navn ville være en hjælp hvis du har det?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
10. februar 2009 - 11:01 #4