Avatar billede Peter Birk Nybegynder
11. februar 2009 - 19:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Windows live messenger

Hej
Når jeg starter pc'en popper windows live messenger up på skrivebordet, er der nogen der ved hvordan programmet kan slettes, jeg bruger det aldrig.
Avatar billede komputerdk Mester
11. februar 2009 - 19:05 #1
mener det kan slettes via kontrolpanel => tilføj og fjern prog => tilføj fjern windows componenter..

man kan alternativt via msconfig ændre at den starter ..
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
11. februar 2009 - 20:56 #2
Hej
Jeg har prøvet via kontrolpanelet, og også med komandoen
RunDll32 advpack.dll, LaunchINFSection %windir%/INF/msmsgs.inf, BLC.Remove  i kør, men lige lidt hjælper det
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2009 - 21:17 #3
start - kør - msconfig - start - fjern vinge ved msnmsgr, så starter det ikke.

Her er også en mulighed: http://www.iaskd.com/how-to-disable-windows-live-messenger.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2009 - 21:19 #4
Jeg har prøvet via kontrolpanelet

Dvs. du kan vælge at afinstallere men der sker intet eller...?
Lidt mere specifik tak - vi kan ikke gætte os frem :)
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2009 - 21:45 #5
"John_stigers" Gider du gennemse / kommentere min kommentar http://www.eksperten.dk/spm/863289#reply_7323264  11. februar 2009 kl. 21:40:00
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2009 - 19:52 #6
Kigget, men du har vist tjek på det nu :)
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
13. februar 2009 - 08:20 #7
Jeg har prøvet alle jeres gode svar, men den eneste måde jeg kunne få windows live messenger til ikke at poppe up var at fjerne mappen i programmer. Så det har jeg gjort, hvad og hvordan gør jeg nu med point?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2009 - 20:49 #8
Accepterer eget svar, eller beder om svar hvis du vil belønne hjælpen...
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
13. februar 2009 - 22:13 #9
hvor accepterer jeg svar, jeg kan ikke se nogen steder der står accepter
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2009 - 23:00 #10
Vinge ved den bruger der kom med hjælp, og klik accepter
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. februar 2009 - 23:00 #11
Eller lav svar og samme procedure, så accepterer du eget svar og beholder point
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
14. februar 2009 - 10:02 #12
hvad mener du med vinge, hvor vinger jeg bruger
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2009 - 20:45 #13
Under hans brugernavn, ved svaret som er 1,. indlæg og er her: http://www.eksperten.dk/spm/863479#reply_7324372