Avatar billede Alexgroot Nybegynder
14. februar 2009 - 17:19 Der er 5 kommentarer

Downloads standser

Jeg har et mystisk problem. Når jeg vil downloade noget (podcasts f.eks) standser min download undervejs. Jeg skal så starter igen forfra og så standser det igen.

Jeg bruger Windows XP, har bredbånd og har forsøgt med IE og Firefox. Mit antivirusprogram er Norton 2009.

Jeg har snakket med en teknikker fra min udbyder og de kunne ikke hjælpe mig da min downloadhastighed er helt i toppen.

Hvad kunne være problemet? Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede musti776 Nybegynder
14. februar 2009 - 19:06 #1
Jeg har haft samme problemer med mit trådløse net hvor jeg konstant mistede forbindelse ved download.. Det hjalp at opdatere firmwaren på routeren.
Avatar billede Alexgroot Nybegynder
14. februar 2009 - 20:49 #2
tak for dit svar. Vi bruger bare ikke en trådløs internet forbindelse...