Avatar billede deurell Nybegynder
17. februar 2009 - 22:49 Der er 1 løsning

vandret dynamisk "uendeligt" slideshow

Hej eksperter
Jeg håber at i kan hjælpe mig med følgende
Jeg skal lave et flashgalleri som fungerer på følgende måde.
Det skal hente x antal billeder ind i flashfilen fra en forud defineret mappe. Den skal så vise de 5 første billeder i en vandret linie. Oven på billedet til venstre og billedet til højre skal der være en next og previous knap som er vist med pil til højre og pil til venstre. Når man klikker på next-knappen skal man se de næste 5 billeder og modsat med previous knappen. Det skal fungerer sådan at man, hvis og når man når til de sidste billeder i mappen starter forfra. Igen hvis man når til første billeder skal man så fortsætte fra slutningen af mappen.

Skulle jeg ikke have forklaret mig tydeligt nok så spørg endelig.
Alle billeder vil i øvrigt have samme størrelse og det er ikke hensigten at man skal kunne klikke på dem og se dem størrere.
mvh Deurell
Avatar billede deurell Nybegynder
20. juni 2011 - 19:51 #1
Lukker.