Avatar billede Torstved Novice
18. februar 2009 - 23:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HUB needed . DC++ Lan . protected?

Hej Forum.

Hmm jeg har et spørgsmål, og som du kan se er det til en ok slat point, og hvis du her eller har stået af regner jeg ikke med at du er i dette felt, nååm anyways hi hva' om; Jeg er lige blevet ansat i en lille virksomhed hvor de gerne vil have en ftp server up 'n running <break> jeg vil gerne give dem dc++ klienten som er ædíìl, men dette betyder at jeg skal lave en hub, og hvordan gør jeg lige det?
Jeg har en gammel 1.6 <break> som egendelig er min arbejds station men som udemærket, kunne bruges på ftpzilla mæ'1 password. All is fine, plz send more help.

T@M
Avatar billede Torstved Novice
19. februar 2009 - 06:26 #1
Jeg er kommet så langt at jeg bruger YnHub, dette ser ud til at være hvad jeg leder efter, men hvordan får jeg den til at dele filer på hub'en? Jeg kan komme på privat hub'en og nu mangler jeg bare at filerne bliver synlige, er dette med en ftp server eller har en hub et delemappe flueben? All is fine send more help. Thank.you();
Avatar billede Torstved Novice
22. februar 2009 - 13:12 #2
Hmmm problem løst, man skal dele i klienten under instillinger på den hub computer der er hoved computer.
Spørgsmål lukkes.

T@M