Avatar billede fcs Novice
25. februar 2009 - 11:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner man "Mute" når touchskærmen er smadret på en TyTN

Hejsa.

Jeg har netop tabt min HTC TyTN på gulvet og touchskærmen er død. Billedet vises dog fint, så den kan stadig bruges. Jeg havde inden styrtet klikket på højtalerikonet i toppen af skærmen og slået lyden fra. Nu vil jeg gerne slå den til igen, men da touchskærmen ikke virker, kan jeg ikke bare klikke på den. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Man kan ikke ændre det under "Lyde" i indstillinger..

Hygge

FCS
Avatar billede ladyhawke Novice
25. februar 2009 - 12:17 #1
Kan ikke lige huske TyTn udenad, men hvis der er et rullehjul, kan du måske styre lyden med det...
Avatar billede fcs Novice
25. februar 2009 - 16:28 #2
Rullehjul - ja, men desværre styrer det ikke lyden...
Avatar billede ladyhawke Novice
26. februar 2009 - 12:31 #3
kan du ikke navigere med knapperne (pile taster etc.)?
Avatar billede fcs Novice
26. februar 2009 - 13:23 #4
Nej, jeg kan ikke komme op i toppen af skærmen. Der er en topbjælke og det eneste jeg kan tilgå deroppe er Windows-logoet, som indeholder en liste over programmer. Den kan jeg få adgang til, da jeg har en decideret Windows-tast.
Avatar billede ladyhawke Novice
27. februar 2009 - 11:41 #5
hvad hvis du forsøger at trykke "sidelæns" efter tryk på windows tasten?

Ellers er du vel nødt til at få repareret PDA'en, alternativt skaffe en ny...
Avatar billede fcs Novice
16. marts 2009 - 19:32 #6
OK, det lader til at det ikke kan lade sig gøre. Jeg må ud og købe en ny... Tak for forsøget ;o)

Mvh.

FCS