Avatar billede iq-n Nybegynder
25. februar 2009 - 12:44 Der er 7 kommentarer

Webbureau ønsker feedback på egen nye hjemmeside

Hej Eksperter

Som overskriften fortæller så er vi et webbureau, hvilket naturligvis betyder, at vores egen hjemmeside skal være på et ret højt niveau. Derfor er denne under konstant udvikling og vi kan i dag præsentere vores nye 2009-udgave.

Håber I kan give god og konstruktiv feedback på vores nye hjemmeside.

http://www.omega-web.dk

Point til alle der hjælper os med forbedringer, forslag, kritik og idéer
Avatar billede j4k0b Nybegynder
25. februar 2009 - 13:23 #1
Jeg er ikke grafiker, så konstruktiv feedback på jeres grafik kan jeg ikke give. Men jeg kan da sige, at som "webbureau" bør i vide at et billede på 25x25 pixel ikke må fylde 25 kb. Her tænker jeg på de små billeder under "Nyeste Referencer".

Det gælder generelt for billederne på forsiden, de fylder alt for meget.
Avatar billede iq-n Nybegynder
25. februar 2009 - 13:36 #2
Hej j4k0b

Ja, det selvfølgelig korrekt.
Vi har prioteret at formiske antallet af billeder på serveren og og hvad brugerne skal downloade, frem for størrelsen på de enkelte billedfiler, derfor er nogle billederne uploadet i den største størrelse der skal bruges, og resized via css når de går igen.

De billeder der er brugt dernede er f.eks. de samme som køre i karusellen, på infosiderne(dem hvor du kan læse mere om produkterne), og på refferense siderne.
Avatar billede iq-n Nybegynder
25. februar 2009 - 13:43 #3
lol, for vist ikke lige læst indlægget igennem, det er vist et "par" stave-/tastefejl
Avatar billede oersted Novice
27. februar 2009 - 21:27 #4
mørkegrå /sort tror jeg ikke er den største sællert - hvordan vil det se ud hvis der erstates med en venlig orange/gul/rød - noget ?
Avatar billede KevinLund Nybegynder
28. februar 2009 - 11:36 #5
Syntes generelt sitet virker rodet og uoverskueligt.

Man får kastet en masse information og billeder i hovedet, som er en stor pløre

farverne  er heller ikke helt godt sammemsat
Avatar billede hallubaloo Nybegynder
28. februar 2009 - 12:36 #6
Min mening: Synes også siden er meget rodet, og uoverskuelig. Desuden synes jeg ikke farverne passer til et webbureau, nærmere et gaming site. Jeg er heller ikke ret vild med at baggrunden skifter efterhånden som man bevæger sig rundt i de forskellige menuer. Nu vi snakker om menuer, så "rykker" OmegaUniverset og OmegaKontakt når man kører musen op og ned i dem.
Avatar billede thomasdall Nybegynder
28. februar 2009 - 16:23 #7
lidt rodet

ikke specielt stilren

minder om et gaming site

hvidt på sort - ikke optimalt læseligt for øjnene

Ellers en pæn side og så er det fedt at der er arbejdet med flash :)