Avatar billede horsmark Nybegynder
28. februar 2009 - 11:48 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Feedback: Gode idéer må ikke samle støv

Hej Alle

Jeg har brug for feedback til mit website. ALT feedback modtages med kyshånd - se mere

http://www.horsmark.com

Mvh
Jesper
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2009 - 13:55 #1
Hej Jesper

For meget tekst på forsiden. Det ser noget rodet ud, og forsiden ligner ikke en forside, som skal præsentere et website.
Samtidig er navigation noget forvirrende. Undgå alt det med "Hit med idéen" og "Feedback" i venstre kolonne, og sørg i stedet for at selve navigationen er dominerende og i hvert fald skilder sig ud, så man straks kan se, at det er en navigation.

Det ser ud til, at der er gjort en hel del ud af siden. Men sørg også for, at der gøres noget mere ud af designet, så det hele kommer til at fremstå meget mere imponerende og spændende.

Men ellers en god idé med sådan en idéside. Det er et interessant projekt.

  // Steeven
Avatar billede thomasdall Nybegynder
28. februar 2009 - 15:49 #2
som steeven også siger, alt for meget tekst. Jeg mener at en tommelfingereglen for hvor mange tegn der skal være før linjeskift er ca 45 tegn eller sånda noget :)

derudover er siden meget bred, så hvis jeg havde en mindre skærm, ville det blive meget svært at finde rundt på selv

din menu er lidt forvirrende og for mig kan den godt forveksles med en add

ellers en fin side:)
Avatar billede horsmark Nybegynder
04. marts 2009 - 13:26 #3
Hejsa

Tak for udmeldingerne. De er tilføjet på listen her:
http://www.horsmark.com/workinprogress/

Jeg har brygget lidt videre på det rent koceptmæssige - hvad siger i til dette:

Fairplay Innovation:
Danmark er fyldt med innovative mennesker - vi har det alle i os - nogle mere end andre - men vi har det og der findes stort set ikke en aktør (virksomhed/institution) der efterspørger innovation og forbedret konkurrencevne.

Fairplay Innovation indeholder 3 elementer:
- Innovatører giver idéer til aktører uopfordret.
- Aktører opfordrer innovatører til løsning af forudbestemt opgaver/problemstillinger.
- Fairplay Innovation sørger for at både aktører og innovatører får bonus/credit for deres indsats og måler både innovatører og aktører for deres engagement.
Avatar billede horsmark Nybegynder
04. marts 2009 - 15:56 #4
Hvis i har lyst til at hjælpe mig videre kan i bakke mig op mentalt her:
http://www.horsmark.com/opbakning/

...og igen 1000 tak for feedback :-)
Avatar billede horsmark Nybegynder
04. marts 2009 - 15:57 #5
...og smid lige et svar begge 2! Fairplay skal der til og i skal selvfølgeligt have bonus som tak for hjælpen!
Avatar billede horsmark Nybegynder
05. marts 2009 - 14:24 #6
Hallo smid nu de svar så i kan få jeres point :-)

Konceptet er btw nærmere beskrevet her:
http://www.horsmark.com/om-fairplay-innovation/
Avatar billede thomasdall Nybegynder
06. marts 2009 - 11:47 #7
hey får du så et svar :) ..
Avatar billede horsmark Nybegynder
06. marts 2009 - 12:45 #8
thx Thomas - hermed får du halvdelen ergo 100 point

Hvad siger du til et design ala dette?
http://www.letskatten.dk/?id=119

Husk at bakke mig op hvis du har lyst:
http://www.horsmark.com/opbakning/

Mvh
Jesper
Avatar billede horsmark Nybegynder
06. marts 2009 - 12:47 #9
hmmm.... Det ser ud til at det nye eksperten kun kan dele point når der er mere end et svar i hus (bøwl)

@Steeven:
Smid et svar og få som fortjent :-)
Avatar billede thomasdall Nybegynder
06. marts 2009 - 15:22 #10
Jeg kan godt lide det design der er på letskatten.dk
det er overskueligt og rart at se på. Jo mindre tekst du har på din forside desto bedre. Forsiden er din "appetizer" hvis du kan kalde det det. den skal give et hurtigt overblik og få dig derhen du gerne vil. Også derfor jeg synes du evt skal gøre din side smallere eller proppe mindre tekst i dine kasser, måske køre det i 2 spalter i stedet for 1. Din menu er lidt rodet .Jeg vil anbefale dig at nøjes med at fjerne alt unødigt fra menuen (Er du innovatør?
Har du en idé/koncept nogen...)Jeg tror folk vil forstå ideen med knappen uden forklaringen :). Håber det vil hjælpe dig. Forresten hvis man vil have en hjemmeside der er lækker for brugeren kan du gå frem efter gestaltlove. Bare søg efter det på google
Avatar billede horsmark Nybegynder
06. marts 2009 - 20:38 #11
Tusind tak igenigen :-)

OG lad os så få steeven på banen så vi kan kaste point afsted :-)
Avatar billede horsmark Nybegynder
17. marts 2009 - 18:10 #12
steeven kom nu med det svar :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 22:13 #13
Hej Horsmark

Jeg undskylder (den noget lange) ventetid. Her har du endelig et svar fra mig.
(Jeg har ikke fået meldinger fra Eksperten.dk pr. mail, og er helt tilfældigt faldet over dette spørgsmål igen...)

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2010 - 13:37 #14
Nu er der igen gået langt imellem aktivitet på dette spørgsmål. Kan vi efterhånden få det lukket...