Avatar billede jimjimjam Nybegynder
10. marts 2009 - 22:05 Der er 5 kommentarer

Bærbar til konfirmation!

Hej. Da det er ved at være ½ år siden jeg har udforsket markedet med bærbare.

Jeg skal finde en bærbar til en i familien til ca 6500 - 7000 kr.

Hvad vil i anbefale ?

Den skal bruges til ; Lidt spil (sims osv), Musik, surf, etc.

Jeg har selv kigget på flg :

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=500026&searchArea=products&Soegeord=dv7
__

www.prcdata.dk/produkt/hp-pavilion-media-center-dv6625eo-entertainment/93572134/+dv6625eo&hl=da&ct=clnk&cd=2&gl=dk" target="_blank">http://74.125.77.132/search?q=cache:-NfNYKso9E0J:www.prcdata.dk/produkt/hp-pavilion-media-center-dv6625eo-entertainment/93572134/+dv6625eo&hl=da&ct=clnk&cd=2&gl=dk

Hvad siger i?
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
10. marts 2009 - 22:10 #1
http://www.myupload.dk/showfile/r180220d2ad2.JPG

Billede af specs på den sidste!
Avatar billede Little Helper Seniormester
10. marts 2009 - 22:28 #2
Mit forslag:

http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/laptop_studio_17?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&ref=lthp&s=dhs

Studio 17 Pris 6,990 Altså 900kr. mere

for dem får du mere RAM en Pentium istedet for AMD og hurtigere CPU samt CPU har større cache (HP har 1MB DELL har 3MB) samt større HD og efter min menig en meget bedre maskine. jeg ved godt at HP skærmkort er på 512MB og DELLs er på 256MB men del ville nu ikke afskrække mig fra at vælge DELLs.

Men det er min mening, Håber du kan bruge svaret.
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
10. marts 2009 - 22:41 #3
Okay! Jeg har ikke så gode erfaringer med dell, men kunne godt være man skulle prøve igen :)

Men hvad siger du til mine HP forslag? Jeg skal jo ikke bruge en MEGA overkill maskine!
Avatar billede Little Helper Seniormester
10. marts 2009 - 23:04 #4
Jeg er ikke til HP stationær og bærbar maskiner Bla. fordi jeg syntes de "dræber" dem med atl muligt software ved køb som 3/4 af alle købere slet ikke har brug for hvilket også så er at se på maskinens ydelse.

Udover det er jeg mere til Intel end AMD.

men configuration på HP er der ikke noget at sige til (bortset fra det med at det er en AMD cpu).
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
28. november 2010 - 14:12 #5
Jeg beklager jeg har været inaktiv :( Jeg lukker her.

Kaffefisk smed et svar og du får point! Som sagt beklager!