Avatar billede daywalker123 Nybegynder
11. marts 2009 - 12:15 Der er 1 kommentar

Backup system

Hej

Jeg har en server kørende med en MySQL og en MSSQL database som jeg gerne vil have lavet backup af og samtidig skal der kunne laves en status side et sted der fortæller:
- om der er lavet backup
- hvornår den sidste backup er lavet

Er der noget opensource fx der kan klare det?
Det skal sådan set bare kunne kopiere to backup filer til et andet sted (netværksdrev) og så sende informationer ud til et websted om at backuppen er kørt.
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
11. marts 2009 - 20:09 #1
Slet ingen?