Avatar billede fbb Nybegynder
13. marts 2009 - 23:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde div dvd film i vista

Hej, kæresten har lige fået ny bærbar med vista.
Jeg har instaleret alle ting der fulgte med, men den kan kun vise nogle dvd film, andre kommer simpelhen slet ikke frem under denne computer, den loader bare helt vidst fra dvd drevet.

Nogle der kan afhjælpe mig med dette!?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2009 - 08:04 #1
Avatar billede fbb Nybegynder
14. marts 2009 - 12:34 #2
Lige prøvet på min egen bærbar også med vista virker ikke, vis jeg klikker på mit dvd drev så siger den bare der ikke er nogeti, og det er org dvd film
Avatar billede fbb Nybegynder
05. oktober 2009 - 22:18 #3
lukket