Avatar billede heeelp Nybegynder
16. marts 2009 - 20:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gmail - > Outlook problemer

Jeg har problemer med opsætningen af mine mails.

Jeg har hentet mails fra Hotmail over i Gmail via POP3 uden problemer. Jeg har derefter forsøgt at opsætte en IMAP forbindelse mellem Outlook og Gmail med blandet held.

Det virker fint for de mails som er sendt til gmailkontoen, men de mails der kommer fra hotmailkontoen alle ser ud somom de er modtaget samme minut, i dag! Det ønsker jeg naturligvis ikke da flere af dem er mange år gamle. Jeg kan dog ikke forstå hvad jeg har gjort galt. I Gmail bliver de alle vist med rette tidspunkt som forventet.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede heeelp Nybegynder
28. april 2009 - 21:20 #1
Slet ingen der kan hjælpe? (Er det for få point?)
Avatar billede heeelp Nybegynder
29. oktober 2012 - 10:54 #2
Lukker spørgsmålet