Avatar billede steffansteffan Nybegynder
22. marts 2009 - 13:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilgå bestemte websites!

Hej,

Jeg er løbet ind i et underligt problem. Jeg kan ikke tilgå bestemte website. Jeg for timeout og "siden kan ikke vises" fejlbeskeden. Det er f.eks. med dette site:
http://www.cyberwurx.com/

Dette site kan jeg ikke tilgå fra min maskine. Jeg har Fullrate.
Jeg kan ikke engang pinge denne side:
ping www.cyberwurx.com
Pings www.cyberwurx.com [66.154.30.182] with 32 byte data:
Request timeout.

ping 66.154.30.182
Pings 66.154.30.182 with 32 byte data:
Request timeout.

Andre personer jeg har snakket med på kommer fint ind på dette site. Det skal siges det også er andre sites.
Nogle ideer på hvad det kan være og om i fint ser sitet måske også med fullrate?

Takker, Steffan
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
22. marts 2009 - 13:53 #1
Jeg kan fint tilgå sitet. Jeg har fullrate.
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
22. marts 2009 - 13:54 #2
#1 Okay tak for svar tænkte jeg nok. Underligt hvad det kan være. Kører du med OpenDNS? ved ikke om det kan være noget med det at gøre?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2009 - 14:08 #3
sitet virker også her, med TDC.

Du kan altid teste med denne side. Den kan fortælle sig om det site du leder efter er nede eller om det er dig der har problemer: http://downforeveryoneorjustme.com/
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
22. marts 2009 - 14:50 #4
#3. Har lavet test som den. Også med proxy site f.eks.

#1 Siger han godt kan tilgå cyberwurx.com, mens downforeveryoneorjustme.com mener den er nede.
Der er ingen mønster.
Nogle proxy sites mener også den er nede.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2009 - 15:16 #5
Ja det er sært for her er testen nåe jeg laver den: It's just you. cyberwurx.com is up.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. marts 2009 - 20:27 #6
TDC her og kører med alternativ DNS.
Kan sagtens åbne siden.
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
22. marts 2009 - 20:58 #7
#5 Mig der skrev forkert ind. For også:
It's just you. cyberwurx.com is up.

Prøvede uden http: samt www.

Diverse det virker til det kun er mig der ikke kan se denne side.

Jeg har nu forsøgt at ændre til OpenDNS uden resultat. Det er en helt ny formateret Vista maskine så det kan heller ikke være problemet.

Kan det være noget med routeren måske, en blockering der...?
Avatar billede draco999 Nybegynder
25. marts 2009 - 19:27 #8
Hvem har du Internet ved?

Det kan være et DNS problem, hvilket du mange gange kan løse ved at Skifte DNS på din router, også når den er kommet op igen, så skifter du tilbage til orginale igen.
Dette kan løse problemet.

Virker det ikke, så Reset din Router, og genopsæt den igen.
HVilken burde løse problemet :)

Held og lykke
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
27. juni 2011 - 20:58 #9
Hvis jeg skal være helt ærlig kan jeg ikke huske løsningen på dette. :S beklager. Jeg afslutter.