Avatar billede settler Juniormester
23. marts 2009 - 13:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter man prøveversionen af office fra computeren?

Hej,

Jeg har lidt problemer med at slette prøveversionen der er lagt ind fra office på min acer computer.

Er der nogen forslag til hvordan jeg kan gøre dette?

Tak.
Avatar billede ladyhawke Novice
23. marts 2009 - 14:33 #1
Hvad prøver du? Altså siden du har konstateret at det er problematisk....

Har du forsøgt at afinstallere den via kontrolpanelet eller?
Avatar billede b-and Novice
23. marts 2009 - 17:52 #2
Hent dette afinstallerings værktøj > http://www.pcworld.dk/download/66/1592 < den plejer og kunne fjerne den.
Avatar billede b-and Novice
09. april 2009 - 14:36 #3
Lykkedes det??
Avatar billede settler Juniormester
11. november 2010 - 21:13 #4
Så ikke lige der kom flere svar. Fandt ud af det. Smider du ikke lige et svar så kan du få lidt point.