Avatar billede da_li Juniormester
24. marts 2009 - 12:17 Der er 1 løsning

Spørge til om mappe er åben i forvejen

Hej med jer,

Jeg har vha. VBA hentet en værdi fra en anden projektmappe. Det fungerer helt fint, bare ikke hvis mappen er åben i forvejen.

Er der nogen der ved hvordan man finder ud af (vha. VBA kode) hvordan man spørger til hvorvidt en eksisterende mappe er åben eller lukket?

Jeg har tænkt mig at lave en if formel der kvæler makroen hvis projektmappen er åben i forvejen.

Mvh

Dali
Avatar billede da_li Juniormester
04. september 2009 - 16:26 #1
Lukkes - ingen svar.