Avatar billede greco Nybegynder
25. marts 2009 - 09:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indstillinger for min mus forsvinder hver gang jeg har haft slukket computeren?

Hej

Markørindstillingerne for min mus er for langsom. Derfor indstiller jeg til at reagere hurtigere hver gang jeg tænder computeren. Problemet er at hver gang jeg har haft slukket den, så er indstillingen tilbage til det gamle?

Det er en arbejds-bærbar og på arbejde smider jeg den på en docking station hver dag. Ved ikke om det har noget at sige, problemet er der nemlig også når jeg tænder og slukker den hjemme.
25. marts 2009 - 09:55 #1
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?

... hvilken type/fabrikat/model af mus ?
Måske skal/bør du hente en anden driver ?
Avatar billede greco Nybegynder
11. maj 2009 - 22:17 #2
Jeg kører XP

Det er ligemeget hvilken mus det er, gælder flere typer mus og også touchpad. En type mus har jeg endda alt software installeret til og den gør det også med den.

Hvad kan jeg konkret gøre mht driver?
Avatar billede greco Nybegynder
02. juni 2014 - 10:39 #3
Forældet, tråden lukkes.