Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
31. marts 2009 - 12:38 Der er 7 kommentarer

Ram og cd drev til bærbar

overvejer at opgradere den gamle bærbar lidt
der er 2x 256 ram og ville gerne op på maximum (har jeg læst understøttet er 1 gb)  altså 2x 512  har set på  en hjemmeside stod der at min bærbar medion 6100  nok skulle bruge 512 MB DDR266 PC2100 SODIMM

men ville det gøre noget hvis de hed 512 MB DDR266 PC5200 SODIMM da disse på edbpriser er 225 kr billigere end de langsomme jeg kan finde...

Hvor kan jeg eventuelt finde en dvd/brænder der kan passe til en bærbar  skal dette findes igennem  Medion?? eller kan jeg selv  finde et drev? da det gamle ikke rigtig kan læse cder mere??
Avatar billede kimtheman Novice
31. marts 2009 - 14:50 #1
Jeg ville ikke mene det ville gøre noget med ram om det er Pc2100 eller Pc5200 da den så bare kun yder Pc2100. Men jeg ville da lige stille det spørgsmål til stedet hvor du vil købe disse ram.
I forhold til drev kan dette vel findes ved stort set alle der sælger Pc hardware. Men igen find data butikken hvor du vil handle fra og spørg der. Eller betal dig fra at få en til at ordne dette for dig.
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
31. marts 2009 - 16:14 #2
kan ikke fidne nogle data butikker der har  cd drev til bærbar :S  hmm ved ikek hvem jeg skulle få til at ordne det en bærbar montør skal have 500 i timen  så er det billigere at købe en ny  egentlig :S
Avatar billede kimtheman Novice
31. marts 2009 - 18:47 #3
Jo butikker er der vist nok af.
Er det din mening selv at skifte disse ram og dette dvd drev? For vil du selv gøre det da det er lidt svære end at finde varene? Og ja det koster penge at få hjælp.
Men vil ellers mene du kan finde lidt her http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=12&Parent=2&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=Notebook&Equal29017=&Direction43=2&Sorted43=&Direction44=2&Sorted44=&Direction45=2&Sorted45=&Equal31296=&Direction397=2&Sorted397=&Direction899=0&Sorted899=&Submit.x=19&Submit.y=4 eller her under DVD brændere - Notebook http://www.proconsult.dk/katalog/m_sto/s_sto-ccd/ Og der er sikkert masser af steder hvor dette drev kan købes. Men sikkere dig nu ved at skrive til dem om det du har tænkt dig at købe nu også passer til din model.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2009 - 19:31 #4
Jeg vil da næsten tro at den kan køre med "pc 2700" jeg har 2 blokke du kan købe for 150,00 kr for begge + fragt - jeg har ligeledes 1 DVD drev du kan få det hele for 300,00 kr. + fragt og der er fuld returret med pengene tilbage
Interesseret? kontakt mig på mail@helgec.dk
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
01. april 2009 - 00:30 #5
hey er det så et dvd drev til en bærbar  som ville passe i en medion bærbar  ikke sådan en til stationær    altså har haft skilt den bærbar ad før er ikke nybegynder til hardware hverken stationær eller bærbar :D  men  indkøb til bærbar har jeg aldrig prøvet før  men dit tilbud lyder godt hvis du mener det passer
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2009 - 07:27 #6
Ja! både ram og DVD brænder er til en bærbar - det har oprindeligt siddet i en "Zepto INOTE 4200" årgang 2005, men som fik knust skærmen da den var 7 mdr. Der er altså tale om brugte komponenter, men som skrevet har du fuld returret på det som ikke virker i din computer. Komponenterne er testet og i orden.
Er du interesseret kan du kontakte mig på mail@helgec.dk
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
11. april 2009 - 16:58 #7
Hej det er jeg interesseret i  kan du modtage mine emails??