Avatar billede hoeks Nybegynder
07. april 2009 - 14:53 Der er 3 kommentarer

Dansk sprogpakke til Joomla + CB

Hej
Jeg er ved at gå ud at mit gode skind over joomla!
Jeg kan finde ud af redigere joomla i næsten alle andre henseender, men kan ikke få den danske sprogpakke til at virke på hverken joomla eller Community Builder.

Er der en barmhjertig sameritaner, der kan lokkes til at logge ind for mig og installere det så det bare virker? Så kan jeg nemlig komme igang med at få skrevet de artikler mm, der i virkeligheden interesseret mig.

mit site er http://backpackeren.dk

Kunne være så lækkert hvis der var en der gad.

Og ja, jeg har søgt på google, og ja, jeg har prøvet 100090289234 gange, men det vil bare ikke virke.!

ps. For en god ordens skyld bør det nævnes, at det ikke er et site jeg ønsker at tjene penge på eller drive virksomhed ud fra. Det er blot et hobby projekt, fordi jeg mener der ikke er gode nok backpacker sites i dk. Så hjælp mig med at hjælpe andre :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
07. april 2009 - 15:31 #1
Hej Rasmus

Gratis kan jeg ikke klare, men jeg vil gerne give dig et tilbud på opgaven.
Du skal være velkommen at skrive til mig via kontaktformularen på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen
Avatar billede hoeks Nybegynder
07. april 2009 - 15:32 #2
Mener jeg ganske klart har formuleret, at jeg ikke ønsker at betale for den her opgave.
Avatar billede computerlab Nybegynder
07. april 2009 - 15:41 #3
Nej, du bad om hjælp og skrev at du ikke havde planer om at tjene penge på dette website. Men, det har du så nu.
Held og lykke med projektet.

Mvh
Brian Jørgensen