Avatar billede Stahrenberg Nybegynder
16. april 2009 - 13:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tjenesten brugerprofil

Hej alle. JEg skriver her for at håbe nogen kan hjælpe mig. Når jeg skriver min adgangskode står der: Tjenesten tjeneste brugerprofil kan ikke indlæses. Jeg har brugt min computer for ikke mindre end to timers siden, og nu kan jeg ikke engang logge på. Hvad skal jeg gøre? Desperat efter hjælp. På forhånd tak. Og det en Acer computer med Vista.

På forhånd tak.
Eddie.
Avatar billede haverslev Novice
16. april 2009 - 14:04 #1
Prøv at starte op i fejlsikret tilstand og derefter gå ind og køre en systemgendannelse.

Tryk på F8 under opstart for at komme i fejlsikret.

Sys.gendannelse:
Start, klik på Alle programmer, klik på Tilbehør, klik på Systemværktøjer og derefter klikke på Systemgendannelse
Her markere du blot en "FED" dato (f.eks igår) klikker Næste osv.
maskinen genstarter
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/9f6d755a-74bb-4a7d-a625-d762dd8e79e51030.mspx
Avatar billede haverslev Novice
16. april 2009 - 14:06 #2
Muligt at du skal udføre dette, hvis din profil er beskadiget:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/769495bf-035c-4764-a538-c9b05c22001e1030.mspx
Avatar billede Stahrenberg Nybegynder
16. april 2009 - 15:12 #3
jeg vil sige mange tusind tak for din hjælp :) har afgivet point :)