Avatar billede fitballe Nybegynder
20. april 2009 - 14:04 Der er 2 kommentarer

Bærbar booter efter 6 timer

Hej

Jeg har et lille problemer på min IBM Thinkpad T40 (arbejds pc).

Den dumper med blå skærm hver dag 6 timer efter opstart.

Jeg har kørt alle opdateringer der er kommet til den.

Problemet har stået på i nogle måneder.

Håber det er oplysninger nok til, at en af Jer ekperter kan hjælpe mig, ellers stil uddybende spørgsmål og jeg vil forsøge at svare efter bedste evne.
Avatar billede j3ppah Novice
20. april 2009 - 14:15 #1
Er det konsekvent 6 timer præcist?
Bliver den utrolig varm?
Hvor gammel er den?

Hvilken fejl meddelse melder den på den blå skærm?
Avatar billede fitballe Nybegynder
20. april 2009 - 14:28 #2
Det er præcis 6 timer. Den bliver ikke varm. Den er ca. 4 år gammel.

Jeg har pt ikke den præcise meddelelse, som den kommer med på skærmen, men den vil jeg lægge ud hurtigst muligt