Avatar billede Plydsen Praktikant
20. april 2009 - 21:43 Der er 8 kommentarer

Word 2002 cutter og paster automatisk!

Hi derude....!

Jeg har et mystisk problem med mit Word 2002.
Når jeg skriver i det "springer" det....
Det der sker er, at  programmet sender en del af de sidst skrevne bogstaver et andet sted hen i teksten. Hvis jeg f.eks skriver: ".. forbedrede web-værktøjer", kan programmet f.eks finde på at sende: "rede web-" 5 linier op i teksten og paste den ind der. Den kan cut'e en hvilken som helst del af teksten, og paste den et hvilket som helst sted i teksten. Det hele foregår mens jeg skriver. Det er svært at beskrive problemet på anden måde.
Problemet er i tiltagende, og har nu nået et omfang hvor jeg faktisk ikke kan bruge programmet mere.
Det er virkelig mystisk.
Her er teknikken:
Asus Aspire 7720 Labtop (Veltrimmet)
Vista Home Premium
Office XP Professional
Word 2002
Hvad er mon årsagen til problemet, og hvad kan der gøres ved det?
Avatar billede supertekst Ekspert
20. april 2009 - 22:24 #1
Måske:

Har oplevet noget der ligner af og til. Mine fingre strejfer det indbyggede pegefelt. Word er naturligvis en oplagt kandidat til dette problem. Dæk pladen til og se om det hjælper.
Avatar billede Plydsen Praktikant
20. april 2009 - 23:02 #2
Hej Supertekst!

Ja det er da bestemt en mulighed....
Det skal afprøves..
Avatar billede Plydsen Praktikant
20. april 2009 - 23:38 #3
Hej igen Supertekst.....

Jeg har gjort forsøget med gode resultater, så mon ikke problemet hermed er løst!?!
Ved du om man kan afbryde pladen?
m.v.h.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. april 2009 - 09:57 #4
Ok -
Vil prøve at undersøge dette.
Avatar billede perhol Seniormester
21. april 2009 - 22:19 #5
På HP bærbare er der en tænd/sluk knap i den sorte ramme uden om pegefeltet.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. april 2009 - 22:51 #6
På min Acer Aspire 1360: Fn+F7 Slå pegefelt fra / til - ifølge brugervejledningen - (og det virker)
Avatar billede Plydsen Praktikant
21. april 2009 - 23:11 #7
Ja, Supertekst, det virker nemlig. Og efter i adskillige timer at have prøvet både det ene og det andet, vil jeg ikke tøve med at kalde dig genial. Jeg håber at du modtager dommen.
Tusind tak skal du have.....

- også tak til perhol for din medvirken.

Bedste hilsener,
Avatar billede supertekst Ekspert
22. april 2009 - 10:56 #8
Modtaget med tak - lægger et svar..